Her Dilde Yeminli Tercüme…

 

 

 

Bu ilişkiye biraz ara verelim.

Bu ilişki beni sıkmaya başladı! Ayrılmak için de bahane bulamıyorum. Zaten cesaretim de yok. O yüzden sen bu numarayı ye ve beni uğraştırmadan benden güzelce ayrıl.

* * *

Dost kalalım.

Tamam; kavgasız, gürültüsüz ayrıldık. Muhtemelen bir daha birbirimizi gördüğümüzde selam bile vermeyeceğiz. Bari “çok medeni bir çifttik”taklidi yapalım da kendimizi kandıralım.

* * *

Hayat sana güzel!

Bütün bu anlattıkların bana palavra gibi geldi, düşün ki karşılığında söyleyecek adam gibi iki laf bile bulamadım. Bununla idare et!

* * *

Seni çok iyi gördüm.

Seni en son ne zaman gördüğümü bile hatırlamıyorum. O yüzden şu an durumu kurtarıyorum çaktırma!

* * *

Sen kilo mu verdin?

Kara kaşın, kara gözüne yapılacak iltifat bulamadığımdan şu kurtulamadığın kilo problemin üzerine bir iki söz söylersem mutlu olursun gibi hissettim… Yoksa gözlerim elektronik tartı falan değil hiçbir şey fark ettiğim yok.

* * *

Ondan, ben ayrıldım!

“Beni bırakıp gitti” diyecek cesaretim yok. Bu işler; sen ayrıldım, ben ayrıldım’a bakmıyor farkındayım ama şu an kırılan gururumu kurtarma peşindeyim, anlayışla karşıla.

* * *

Şarjım bitiyor haberin olsun.

Şu an gizli işler peşindeyim. Zır zır arayıp beni strese sokma!

* * *

Belki yanlarına uğrarım.

Arkadaşlarla program yaptım. Uğramayı bırak kesin gidiyorum dır dır etme.

* * *

Gitmezsem çok ayıp olur.

Gitmezsem kimseye de ayıp olmaz. Maksat zor durumdayım imajı çizmek tamam mı?

* * *

Severek ayrıldık.

Severek falan ayrılmadık. Hala seviyor olsaydık muhtemelen ayrılmazdık. Deli miyiz biz? Ya tutarsa da barışırsak diye tek dayanağım bu işte…

* * *

Yarın seni mutlaka arayacağım.

Valla canım isterse arar istemezse aramam. Keyfim bilir sen bekle dur.

* * *

Kesin görüşelim.

Muhtemelen bir dahaki karşılaşmamıza kadar birbirimizi görmeyiz haberin olsun.

* * *

Mesajını görmemişim.

“Mesajını gördüm de cevap vermeye üşendim.” dersem çok bozulursun diye düşünüyorum. O yüzden kıvırıyorum da kıvırıyorum.

* * *

Senden başkasını gözlerim görmüyor.

Aslında gözlerim felfecir okuyor ama henüz senden daha iyisini bulamadım.

* * *

Hiç kimseyi senin kadar sevmedim.

Senden daha az hatta kat kat daha çok sevdiklerim oldu. Seviyem herkese farklı anlayacağın.

Yorum bırakın

Filed under Genel

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s